Napisali o nas

Napisali o nas w dzienniku Rzeczpospolita. Wiedzieliśmy, że sława w końcu kiedyś nadejdzie hehe :)

komentarzy 5

  1. Szczęka mi opadła, gdy poklikałam po tym blogu. Mam nadzieję, że ja też kiedyś zbiorę się na odwagę i pojadę tak jak Wy!

    Od dziś jesteście moimi idolami!

  2. super! przeczytałam artykuł, pewnie zresztą jak pół Polski. Miło sie czyta o kims, kogo losy sie sledzi.
    Tyle, że autor artykułu napisałw nim, że wiza tyrystyczna dla Polaków do OZ i NZ jest z pozwoleniem na prace buhahaha.

  3. Ech, a mowilem Kasi, zeby myslala perspektywicznie i jeszcze w Hoi An poprosila Was o autografy :-)
    Jak tam w Panstwie Srodka?
    Pozdrowienia z baardzo deszczowej Phi Phi :-)

  4. czytam z zaciekawieniem o Waszych przygodach, ale jesli wybraliscie sie w te podroz „dla slawy” to dla mnie bez sensu.. Podrozujcie dla siebie, nie dla komercji!!!

  5. heheh a komentarz Elene po prostu mnie rozwalił ;))))

    pozdrówki dla Was i powodzenia na dalszej Drodze :*

Skomentuj

