Blog roku

Zgłosiliśmy się do konkursu Blog Roku 2009. A co! Raz się żyje :) Damy Wam znać, kiedy zacznie się głosowanie (chyba ma to być koło połowy stycznia). Można wygrać voucher o wartości 15tys zł na podróż. Nie pogardzilibyśmy :)

Nasz blog w konkursie

Komentarzy 10

  1. I po co Wam to? Kto to czyta?

  2. Ja to czytam z przyjemnośćią :) chętnie zagłosuje
    btw.jeden z ciekawszych blogów dużo informacji co?gdzie?za ile?
    pozdrowienia i powodzenia

  3. Czyta się ,czyta :D
    Pozdrawiam i powodzenia.

  4. I ja takze czytam, a czyta sie fajnie i przyjemnie.
    Pozdrawiam

  5. I ja takze czytam.Naprawde fajny blog.
    Pozdrawiam

  6. ja czytam! Nawet Chiny nie dały rady tego zablokować, heh.

  7. pewnie, że czytamy i będzie nas jeszcze więcej :)

  8. Hehe, też się czyta i też się zgłosiłem :) Wymyśli sie jakiś system dobry do klikania to się i wygra…

  9. I ja! I ja tez czytam z wielką przyjemnością :-)

Skomentuj

