Zapraszamy na audycję

Nasza sława dotarła do mediów, hehe :) Zaproszono nas na audycję do I Programu Polskiego Radia (Nocne Rozmowy). Pora nie jest idealna, ale jeśli ktoś nie będzie mógł spać w nocy z soboty na niedzielę (27/28 marca) między godziną 00:00 a 3:00 to zapraszamy. Postaramy się za bardzo nie nudzić :)

Programu I można słuchać także w sieci. Ci, którzy wolą radioodbiorniki znajdą informacje o częstotliwościach tutaj.

komentarzy 17

  1. U nas bedzie jeszcze dzien i chetnie posluchamy :-). Pozdrawiamy z Nikaragui.

  2. U mnie bedzie noc i tez z przyjemnoscia poslucham dzieki internetowi.
    O to , ze bedziecie nudzic nie obawiam sie, bo macie o czym opowiadac.
    Powodzenia :)

  3. Jak wrócę z miacha na czas to posłucham :)

  4. No kochani, trzy godziny zobowiązują do odsłuchania:) Mam nadzieję, że znowu nieoczekiwanie na siebie wpadniemy, jak to miało miejsce ostatnio:)Pozdrawiam!

  5. Zapowiada się interesująco. Być może kiedyś spotkamy się na szlaku ;)

    PS: Dzięki za życzenia

  6. NO I D..A! siedzę i czekam już z pół godziny (jeśli nie więcej) aż mi się coś tam na stronie radia zechce połączyć żebym mogła posłuchać i NIC!!!!

  7. Właśnie ares bloga usłuyszałem w audycji. Muszę powiedzieć że jesteście bardzo haryzmatycznymi osobami! Naprawdę, miło było usłyszeć kogoś takiego w radiu, nie tylko lepper, tusk, kaczyński, …. i od poczatku… Po przeczytaniu poradnika polubiłem was od razu!

  8. A co z gapami?

    Czy można gdzieś dziś posłuchać audycji? Nie mogę znaleźć na podcastcie… Jakieś opcje?

    Pozdrawiam i gratuluję udanych podróży! Kiedy Nepal? :-D

  9. Witam,

    Słuchałem audycji. Świetna sprawa taka podróż. Napiszcie jakim sprzętem robicie zdjęcia. Jakie Body i jakie szkła.

    pozdrawiam

  10. Przypadkowo słuchałem PR 1 i stwierdzam ze macie wiele wspólnego z naszą córka. Też rocznik 78 drugie imię to Magdalena. Jesienią kończy drugą specjalizacje tym razem na University of Sydney jest w Au 10 lat tez włóczykij. Niestety gdy byliśmy młodzi nie było takich możliwości (takie czasy), ale gdzie można było pojechać to byliśmy i chyba to od dziedziczyła po nas córa. Byliśmy 2 razy w Au cudownie i to co uwielbiam 35-40*C. (Trochę mnie dziwi pytanie o fotoaparat przecież wszystkie dane są zapisane na zdjęciu). Będę śledził jak potoczą się Wasze losy, nie wiem jak długo bo już mam trochę lat. Serdecznie Was pozdrawiam i życzę powodzenia. Janusz

  11. Kolego Klimczok nie wszystko zapisze Ci exif..pozatym wiele zdjęc jest po prostu na flickr i exifu nie posiada. Te co mają exif pokazują Canona 40D, ale jak mi powiesz jakie szkła wyrażają exify to konia z rzędem! Masz ogniskową, czas ekspozycji etc, ale aż takim kozakiem nie jestem żeby na takiej podstawie zgadywać jakie to szkła z wielkiej oferty Canona czy Sigmy..

  12. Nie dotarłem na czas… jest to w necie gdzieś?

  13. poprośmy jedynkę o upublicznienie tego:) wszyscy razem na adres email jedynki :) — jaki jest?

  14. Ja też czekałam na audycję, ale sen wygrał ;) Jedynka mogłaby udostępnić to jako podcast, tylko Magda i Przemek musieliby z nimi pogadać… Chyba to jedyny sposób?

  15. Dowiemy się co i jak z tym podcastem. Jak uda się to załatwić to na pewno damy znać :)

  16. hej, nagrałem tę audycję, http://raindogs.pl/media/careerbrake_audycja.mp3

    zacząłem nagrywać o 24, audycja zaczyna się 14 minut później.

  17. Super steppenwolf: Dobra robota! :)

    Już się biorę do odsłuchania pełnej audycji bo słuchałem końówkę.

Skomentuj

